top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תקדם וועד בית

איך לאתר ולתקן בעיות של נזילות רטיבות ואיטום בבניין המשותף? 3 תקלות 3 פתרונות


רבות מהתקלות באחזקת הבניין המשותף קשורות לנזילות, לרטיבות ולפיצוצים של צינורות. כחברה לאחזקה ולניהול ועד בית חיצוני, צברנו ניסיון רב באיתור התקלות ובפתרונן. המומחיות מאפשרת לנו לטפל מיידית בתקלה ולחסוך לכם הרבה כסף וזמן. תכלס, כשיש רטיבות בבניין המשותף, איך אפשר לאתר את סיבת התקלה ולתת פתרון מדויק וחסכוני?

תיקון מרזב בבניין משותף בתל אביב במסגרת אחזקת הבניין וניהול ועד בית חיצוני

#1 תקלה במאגר המים של הבניין המשותף עלולה לגרום לדיירים הבניין לבזבוז כסף ולרטיבות בקומות העליונות.

מה הבעיה? לרוב בבניינים גבוהים ממוקם בגג מאגר מים, שמשמש לאספקת מים במקרה של הפסקת מים. תקלה במאגר המים בבניין יכולה להיות קריטית, לגרום לכך שבאת הפסקת מים דיירי הבניין לא יוכלו ליהנות ממים ראויים לשימוש וכן לבזבוז ל כסף רב בקניית מים.

איך לאתר? הבעיות במאגר המים בבניין המשותף לרוב מתגלות דרך פעולות של תחזוקה ומניעה, לכן חשוב שועד הבית וחברות לניהול בניינים משותפים יקפידו ויעלו לגג אחת לחודש באופן שותף. כך ניתן לבצע פעולות תחזוקה ומניעה ולזהות ליקוים לפני שכבר הכול נרטב.

איך לתקן? במקרה שמתגלה תקלה במאגר המים ועד הבית או החברה לניהול הבניין משותף נדרשים לבצע שתי פעולות עיקריות לפי הצורך. 1. פעולה ברמת הצנרת של מאגר המים בבניין המשותף 2. פעולה ברמת נקיון המאגר, חיטוי המים עד למצב שהמים יהיו רעננים וראויים לשתייה.

#2 רטיבות בגג ובקומות העליונות של הבניין עלולה להיגרם מתקלות בצינור המעבר מהגג למרזב

מה הבעיה? פעמים רבות מתגלה רטיבות בגג ובקומות העליונות של הבניין, לא בשל בעיה במרזב עצמו, אלא בצינור המעבר למרזב. בעיה כזו כמובן יכולה לגרום לרטיבות בתקרה ובקירות של הקומות העליונות.

איך לאתר? הגילוי של תקלות בצינור המעבר למרזב בבניין המשותף עלולות להתגלות מתלונות הדיירים, אך במרבית הבניינים, פעולות המניעה והתחזוקה השותפות שאנו מקפידים לבצע במעקב ובבקרת הליקוים בגג, חוסכות נזקים עצומים והוצאות חריגות.

איך לתקן? ניקוי, פתיחת סתימות או החלפה ספציפית של צינור המעבר למרזב בעלויות מינימליות, לטובת הבניין. במקרה זה העבודה נפתרת במהירות ונעשית ע"י בעל מקצוע המתמחה בתיקון מרזבים חיצוניים. רטיבות בקירות החיצונים של הדירות בבניין המשותף, הנגרמת ממרזב סתום או רכוב מה הבעיה?

#3 המרזב המותקן לאורך כל בניין המגורים, נסתם, נשבר או נרכב. בעיה במרזב עלולה לגרום לנזקים עצומים בכל הדירות, להצפות ולהוצאה כספית חריגה.

איך לאתר? ליקויים במרזב מתגלים פעמים רבות, מתלונות המגיעות לוועד הבית מדיירי הבניין. כדי לזהות בעיות במרזב נדרשת אבחנה מקצועית ומשותפת של חברת ניהול הבניין המשותף ועד הבית ובעל מקצוע. אנו כחברת אחזקה וניהול ועד בית חיצוני מבצעים סריקה שותפת של המרזבים, ובמקביל גם קשובים לתלונות הדיירים.

איך לתקן? במקרה שמתגלה לאחר בדיקה מיידית ומעמיקה שהמרזב אכן סתום, רכוב או לא תקין, נזמן בעל מקצוע המתמחה בתיקון מרזבים חיצונים בבניני מגורים. ברוב המקרים ננחה את מתקן המרזבים להחליף את כל המרזב, בלי להסתבך בהחלפת חלקים או פתיחת סתימות, שבסופו של דבר יעלו יותר ביוקר.

יש עוד הרבה סיבות לרטיבות של הבניין המשותף. חשוב לעבוד עם איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו, שידע לאתר ולפתור את התקלות במהירות מבלי לבזבז כסף של ועד הבית.

אתם גרים בתל אביב בבניין משותף? מוזמנים לפנות ולשתף אולי כך תחסכו לחברים את כאב הראש של ניהול ועד הבית :) צרו קשר

467 צפיות
bottom of page