top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תקדם וועד בית

האם חברת ניהול בתים משותפים יכולה לדאוג להיפטר גם מהג'וקים בתל אביב?


הג'וקים מתרוצצים לכם בבניין המשותף? יש מה לעשות, וועד הבית יכול להזמין הדברה. חברת ניהול בתים משותפים מקצועית ומנוסה תדאג להדברה ירוקה כחלק מניהול וועד הבית ואחזקת הבניין. מתי? איך? ואיזו? הדברה להזמין, כדי שהבניין יהיה נקי ממקקים.

ניהול וועד בית בחברת קדם בתל אביב כולל פעולות מניעה לתחזוקת הבניין
ניהול ועד בית בתל אביב כולל הדברה ותחזוקה של הבניין המשותף

למה ניהול ועד הבית כולל גם הדברה?

בתים משותפים עלולים להיות "מושבה" לתיקנים, מקקים ומזיקים. לצערנו, רוב הדיירים שומרים על הניקיון בתוך הבית, יותר מאשר בשטחים החיצוניים המשותפים של הבניין. אותם שטחים משותפים, המשלבים צמחיה ומים, גם מזמנים באופן טבעי המון מזיקים. נוסיף לכך שלרוב אחזקת הבתים בתל אביב ירודה - הבניינים מאוד ישנים, עם סדקים ללא איטום תקין. כל אלו מושכים את כל הג'וקים והמזיקים הישר לבניין המגורים.

כדי ליהנות מבניין משותף מטופח, נקי ממזיקים, מקקים וג'וקים, באחריות ועד הבית או החברה לניהול בתים משותפים לבצע הדברה באופן שותף כחלק מאחזקת הבניין.

איזו הדברה עדיפה לאחזקת הבניין ולדיירים?

כחברה לניהול בתים משותפים אנו מקפדים תמיד, שההדברה תהייה אפקטיבית לאורך זמן וגם לא תזיק לדיירי הבניין ולסביבה. לכן, לניהול ועד הבית אנו מקפידים להזמין רק הדברה ירוקה. זו הדברה ברעילות נמוכה לבעלי החיים ולאנשים, שמשתמשת רק בחומרים טבעיים ללא ריחות לוואי. כדי שההדברה תהייה יעילה וממוקדת למזיקים נדרש מדביר מקצועי, שלא רק רוכש את החומרים, אלא מבין בחיי המזיקים.

מתי הזמן לבצע את ההדברה לבית המשותף?

כחברה מנוסה לניהול ועד בית, אנו מקפידים לבצע את הריסוס בהתמדה לפחות פעם בשנה. הזמן הטוב ביותר לבצע את הריסוס כך שיהיה יעיל אחרי הבקיעה של ביצים באמצע מאי. כך אנו דואגים לשגרה של הדברה בתקופה זו לכל הבניינים המשותפים שאנו מנהלים.

איפה לרסס בנייני מגורים?

יש לרסס בכל האיזורים החיצוניים והפנימיים של הבית המשותף ליד: הפחים, חדר האשפה, בורות הביוב, שעוני מים, לובי וחדר מדרגות, ארונות חשמל ותקשורת, חניה, גינה וחדרי השירותים השונים הקיימים בבנייני מגורים גדולים.

מי המדביר, יש לו אחריות?

כחברה ותיקה לאחזקת בתים אנו מקפידים להזמין רק מדביר בכיר ומקצועי, המוכר לנו משנים של עבודה משותפת. המדביר מספק אחריות ובמידת הצורך אנו נעזרים בו לאיטום ולטיפול מניעה ארוך טווח.

מה המחיר של הדברה בבית משותף?

לעיתים חברות הדברה מעלות מחירים, דווקא לבתי מגורים משותפים, מתוך ההנחה שאפשר להעלות מחיר לוועד הבית. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים מורשים ובזכות אחזקה בתים רבים בתל אביב, אנו מגיעים למחירים תחרותיים לאורך שנים. כמובן שאיננו חוששים להשוות מחירים בין הצעות מחיר. כך אנו חוסכים כאב ראש וכסף רב לדיירים ולוועד הבית באחזקת הבניין.

על מה ועד הבית צריך להקפיד בהדברה?

נקפיד ליידע את הדיירים לפני הריסוס, למרות שהדברה ירוקה אינה מסוכנת.

נדאג למדביר מקצועי ומוסמך, שיבצע הדברה ממוקדת ואפקטיבית בכל האזור הנדרש, בדיוק בזמן המתאים.

נבצע באופן שותף את כל הפעולות הנדרשות לאחזקת הבתים, כשגרה של ניהול ועד הבית.

אתם גרים בתל אביב בבית משותף? אחזקת הבניין גוזלת זמן יקר? מוזמנים לפנות ולשתף, אולי כך תחסכו לחברים את כאב הראש שבניהול ועד הבית :) צרו קשר

113 צפיות
bottom of page